Ridlektion måndagen 30/5-11

Hej! vill bara säga att jag e lessen för lite sen uppdatering, men nu kommer den iallfall :D vill först av allt tacka Fia på Hopparen.blogg.se för att hon satte min både en bakrund och en header åt mi g:3 TAAACK :D

Nu kommer vi till min senaste lektion med "vanliga" gruppen. Jag fick ha hästen Eddie. En supermysig c-ponny på åtta år. Dock dåligt utbildad så han kan vara lite seg på att förstå ibland, men som sagt supermysig! Älskar den hästen!!! :D
Vi hade hoppning i hagen, det gick superbra! Eddie var lite seg bara, men lyssnade jättebra i svängarna, vilket han inte brukar göra. Oftast börjer han bara på nacken och springer rakt fram eller så tar det hundra år för honom att svänga. Men han var som sagt jätteduktig. Han var lite seg i munnen. Men han är sådan också, men han lyssnade ändå bättre än vad han brukar. Hoppas verkligen på att jag ska kunna lära mig rida den hästen bättre
Här har ni en ganska dålig bild på Eddie, bättre kommer :D

Kommentarer
Postat av: Mirra -

Hej hej!

Är du säker på att Eddie är 8 år?

Jag har en C-ponny ifrån Länghem som heter Eddie som är 12 år, som är lik den på alla bilderna.

Svara på bloggen vad du tror!

2011-09-03 @ 10:39:25
URL: http://mirramarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0