Hej!

Hej hej! är det någon som håller med mig om att det är lite trisst med att väldigt många av alla hästbloggare har egen/egna hästar?

Eller ja inte direkt trisst men de finns väldigt många av dem, har faktiskt inte läst någon lektionsryttares blogg o.o så då tyckte jag att det borde finnas fler och skapade därför RidSkoleRyttaren.

Lite kort fakta om mig då ;)
Ålder: 15
Namn: Emelie (efternamn får ni inte vetaa haha! xD)
Intressen: Hästar och kompisarna+ dator xD haha
Hästvana: Jag har ridit regelbundet i ca 9 år och känner mig ganska säker i sadeln och på marken. Älskar horsemanchip (stavning xS) övningar och läser väldigt ofta om hästhantering för att kunna bli bättre på att "prata" med hästarna. Har hästviskaren Jean-Francois Pignon som STOR förebild!
Förutom det så älskar jag att hoppa ;)
Favorithästar: Barren (min älskade medryttarhäst :D) Eddie och Bilbo (2 underbara ridskolehästar Bilbo har jag i hoppspecialen ;D)

Jaa det var väll iprincip allt ;) hoppas på många roliga läsare HA DET GÖTT XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0