Repotage

Kunde inte skriva vad som hände igår då jag itn ehade någn tillgång till dator :P så jag skriver omd e som hände igår nu istället :D

Jag och 3 andra blev interjuvade till tidningen "Rida" som ges ut i hela Stockholm.
De var ganska kul, vi var 4 lektionsryttare från klubben Skånsta Ryttare som fick svara på massa frågor om hur det var att vara stallungdom idag. Så om en vekca kommer jag och mina kompisar Emelie, Jennifer och Pontus finnas med i tidningen. Samt hästen LouLou. Och jag vet att bilderna säkert ser helt wierd ut eftersom att vi garvade så mycket åt en grej som hade sagts under interjuven. Lämna gärna en kommentar om ni läst repotaget sen, tidningen kommer ut om typ en vecka :P
 Hääj dååå :D


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg blogg :) Vilken är din favortitfilm? :p

2011-06-05 @ 19:37:25
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/
Postat av: Fia

Ni var as heta i tidningen :D

2011-06-11 @ 12:41:33
URL: http://hopparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0