Lektion Onsdagen den 1/6-11

Sommar! xD äntligen räknas det som sommar. Vilket är mer posetivt än resultatet av min lektion är ;) hehe. Ja´det gick rätt dåligt och ja jag vågar skriva det på min blogg. Jag menar, vem gör inte fel liksom?
Jaja... iallfall så red jag med hoppgruppen idag och jag red på "min" "hoppspecial häst"

Bilbo som är en urgullig C-ponny. Jag tror att han är någon slags tinker-ras men vilken är jag inte riktigt säker på :3

Han var iallfall jätteduktig under lektionen, det var bara jag som klantade mig lite. Men så brukar det ju vara xD, går det dåligt är det ryttarens fel, går det bra är det hästen som gör det :D så bruakr iallfall jag säga. Vad ni tycker om det får ni gärna säga till mig ;)

Bild på Bilbo och mer kommer snart :D häääj dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0