Sista dagen xC

Sista dagen på hyrningen idag då x( skit-trisst, hyrningen är så mycket roligare än skolan xD även fast man måste upp tidigare är vad man brukar på sommarlovet xP jaja... red iallafall Eddie idag igen, tyvärr gick det inte ritkigt lika bra som de två senaste dagarna. Vi red ut och han var extremt klumpig och hade gått tillbaks till sin Eddie-galopp... men han var väll trött antar (och hoppas) jag. Det skulle vara jätteskönt om han kudne fortsätta galoppera som en vanlig häst hädanefter! :D Skulle ha ridit en ponny som heter Ceasar idag också, men min kompis Amy red istället för mig då hon var jättetaggad på att rida vilket jag inte var... hehe... Kalla mig bortskämd om du så vill xD På måndag drar allt igång iallafall, jobb, skola och ridning x) Får se om jag bloggar något under helgen, kanske är för lat xD Säääs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0